czwartek, 21 lipca 2011

Początek

Nadszedł wiec taki dzień, kiedy kilogramów było za dużo, samopoczucie było średnie, a motywacja była silna.


W życiu próbowałam wielu diet, jakich to nie pamiętam było ich zbyt wiele. Z reguły samodyscyplina zawodziła, albo czas był nie ten i kończyło się tylko mglistym wspomnieniem zrzuconych kilogramów i realną przyszłością zarobienia paru nowych.

Kupując psa myślałam, ze to tylko kwestia czasu jak kilogramy zaczną lecieć w dół. W końcu więcej ruchu i spacerów, a mniej leniuchowania. Jednak mimo tego ze minęło już 6 miesięcy odkąd Draco zawitał w nasze progi, waga ani drgnęła. Nie poszła w górę ale też nie spadła. 

Planowałam zacząć dietę niełączenia dr. Haya. Po przewertowaniu setek stron internetowych doszłam do wniosku ze to nie dla mnie. Nie lubię planowania jedzenia kilka dni na przód, myślenia o tym co mam zjeść w jakiej kolejności i o której godzinie. Koleżanka coś tam szepnęła, że ona słyszała o dobrych rezultatach diety Dukana. Tak wiec obkupiłam się w produkty wysoko białkowe, beztłuszczowe i z niska zawartością węglowodanów.  

Tak wiec zaczynamy z waga startową 93,3 kg. Waga jaka chce osiągnąć nie jest ściśle sprecyzowana ale na początek te 13,3kg potem w zależności od tego jak nam będzie szło.


Dzień 1 Protal 1
150 gram jogurtu greckiego odtłuszczonego z 1 tabletka słodziku (1 tabletka = 1 łyżeczka cukru)
Kawa z mlekiem 1% i 1 tabletka słodziku  
Pierś z kurczaka w jajku
100gram jogurtu naturalnego odtłuszczonego
Sałatka z tuńczyka

 Pierś z kurczaka w jajku (taka jajecznica z kurczakiem)
1 pojedyncza pierś z kurczaka
1 jajko
przyprawy do smaku, u mnie : pieprz czarny, czosnek, curry i só

 Pierś kroimy w kostkę, przyprawiamy do smaku dowolnymi przyprawami, podsmażamy na patelni beztłuszczowej. Jajko mieszamy w kubku, wylewamy na usmażone już mięso. Szybko mieszamy i gotowe!

Sałatka z tuńczyka 
3/4 puszki tuńczyka
2 małe korniszony
2 jajka 
2 łyżeczki jogurtu naturalnego 0%
l, pieprz do smaku 

Jajka gotujemy na twardo. Korniszony i jajka kroimy w drobna kostkę. Dodajemy tuńczyka (odsączony z wody), przyprawiamy i mieszamy z jogurtem naturalnym.

Rezultat dnia: 93,0kg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz