czwartek, 21 lipca 2011

Dzień 2 - idzie lekko

Nie wiem jakim cudem ale na każdej innej diecie odczuwałam już po pierwszym dniu, że jednak nie jem normalnie, a tutaj nic. Zero różnicy w samopoczuciu.

Dzień 2 Protal 1
200gram serka wiejskiego light
Kawa z mlekiem 1% i 1 tabletka słodziku
Mięso małż w sosie śmietanowym
Placki otrębowe z sosem jogurtowym
Sałatka z wędzonego dorsza

Małże w sosie śmietanowym
200 gram gotowanego mięsa małż
2 łyżki śmietany odtłuszczonej
przyprawy u mnie : czosnek, zioła prowansalskie i sól
świeży koperek

Małże podsmażyć na patelni beztłuszczowej z dodatkiem wybranych przez nas przypraw. Ze względu na to że mięso jest już gotowane nie trzeba się do końca przejmować czy są dobre czy nie ale ja osobiście lubię takie bardzo mocno przysmażone. Wszystko zalać dwoma łyżkami śmietany. Zmniejszyć ogień i mieszając gotować do odparowania polowy śmietany. Nałożyć na talerz i posypać świeżym siekanym koperkiem.

Placki otrębowe z sosem jogurtowym (5-6 sztuk)
2 łyżki otrąb owsianych
1 łyżka otrąb pszennych
1 jajko
l łyżeczka cynamonu
1/2 łyżeczki odtluszczonego kakao
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

Sos: 2 łyżki sera białego/jogurtu naturalnego ( u mnie serek kanapkowy light), kakao, 2 tabletki słodziku

Placki : Wszystkie składniki ze sobą wymieszać, piec na rozgrzanej patelni beztłuszczowej.
Sos : serek wymieszać z kakao i słodzikiem (ze względu na to ze ja używam w tabletkach to rozpuszczam w jednej łyżeczce ciepłej wody).

Podawać albo jako piramidę przekładaną sosem, albo pojedynczo z małą porcją sosu.

Sałatka z wędzonego dorsza 
1 płat wędzonego dorsza
2 małe korniszony
2 jajka
1 łyżeczka musztardy
1 łyżka jogurtu naturalnego
przyprawy do smaku : pieprz i sól

Podobnie jak w przypadku Sałatki z tuńczykiem tyle, że użyłam dorsza wędzonego i do sosu dodałam łyżeczkę musztardy. Generalnie wszystko siekamy w drobne kawałki dodajemy jogurt, musztardę, przyprawy i gotowe!

Efekt końcowy: 91,9 kg tak wiec już 1,4 kg za mną po dwóch dniach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz